Fest ikväll!

Idag klev jag upp runt 07 för att gå ut med vovven eftersom mamma försöker sluta röka så vill inte hon gå ut på morgonen då hon är som meströksugen osv. Så då är jag snäll och gör det åt hon :> Förövrigt så ska jag in till stan senare runt 13.30 och träffa Sanna, jag ska försöka hitta en vinterjacka, lösögonfransar och sen ska jag också gå på Make Up Store med mamma som skulle komma in efter jobbet! ^^

Jag kommer inte kunna skriva något mer ikväll eftersom jag ska festa med några hos Sanna ikväll och där har dom inget internet och sådant. Kommer troligtvis heller inte ta med mig kameran för jag orkar verkligen inte gå runt och ta kort XD Så vi hörs imorgon! Hoppas ni får en bra Fredag! Ciao :)


Jag ikväll! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0